Procedura de retur

Ai cumparat simplu, returnezi simplu!

Daca unul sau mai multe produse comandate nu te multumesc pe deplin, produsele se pot returna în termen de 30 zile calendaristice de la livrare.

Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit! Restituirea produselor se va face în ambalajul original, fără a fi deteriorate sau utilizate, cu etichetele originale atasate. Dupa primirea returului, echipa noastra va analiza produsele pentru a stabili conformitatea lor.

Din motive de igiena, nu se poate returna lenjerie intima (sutiene, bustiere, chiloti).

Produsele sigilate nu vor fi primite desigilate.

Este necesară şi dovada achiziţiei – copia facturii, bon.

Atunci cand va decideti sa faceti un retur, este necesar sa ne anuntati acest lucru pe e-mail (bebepufulete@gmail.com) inainte de expedierea coletului! E-mailul trebuie sa contina datele dvs, numarul comenzii (Reference), motivul returului si contul bancar (IBAN) unde doriti sa primiti contravaloarea returului. In cazul in care ati achitat online cu cardul, suma va fi returnata tot pe card.

Coletul va fi expediat pe adresa noastra: SC BEBEPUFULETE SRL Cluj-Napoca, 400492, jud Cluj, str Meteor nr 15-17, tel contact 0745387756.

Vă rugăm să trimiteţi coletul prin curier, nu prin postă! Costurile de expeditie vor fi suportate de catre client. Veţi primi contravaloarea mărfii returnate în termen de 14 zile lucrătoare. 

De menţionat că se va returna contravaloarea produsului fără cheltuielile iniţiale de livrare. Daca produsele ramase in comanda nu mai indeplinesc conditia de transport gratuit peste 300 ron, se va retine costul transportului initial.

In cazul in care doriti inlocuirea produsului comandat din diverse motive (de exemplu marime incorecta) aveti posibilitatea sa ne contactati telefonic (0745387756) sau pe e-mail si sa optati pentru serviciul "colet la schimb" prin GLS, dumneavoastra primiti acasa prin curier produsul nou si il predati curierului pe cel vechi. Costul acestui serviciu este de 16 lei.

Va rugam sa va asigurati ca ati ambalat corespunzator coletul de retur, produsele trebuie sa fie protejate pentru a nu se deteriora, inclusiv ambalajele originale (de ex cutii de pantofi).